Volgens Google’s richtlijnen moet een bedrijf een fysieke locatie hebben om vermeld te mogen worden. In Nederland geldt daarnaast dat het inschrijven van ondernemingen en rechtspersonen verplicht is op grond van de Handelsregisterwet, ook voor verschillende vestigingen. Daarnaast gebruikt Google het handelsregister van het KVK als bron voor het verifiëren en controleren van een bedrijf. Ook diverse bedrijvengidsen maken automatisch vermeldingen aan op basis van het handelsregister. Om al deze redenen is het dus verstandig (en verplicht) een nevenvestiging te registreren.
Het registeren van een nevenvestiging kan eenvoudig middels dit formulier van de KVK. Samen met de eventuele benodigde bewijsstukken, alsmede een kopie van een geldig legitimatiebewijs, kan het formulier opgestuurd worden naar de Kamer van Koophandel. Als alles juist is ingevuld, wordt het formulier binnen enkele werkdagen verwerkt en staat je nevenvestiging geregistreerd.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen op het gebied van online marketing voor lokale bedrijven.
Volgens Google’s richtlijnen moet een bedrijf een fysieke locatie hebben om vermeld te mogen […]
Lees meerVolgens Google’s richtlijnen moet een bedrijf een fysieke locatie hebben om vermeld te mogen […]
Lees meerVolgens Google’s richtlijnen moet een bedrijf een fysieke locatie hebben om vermeld te mogen […]
Lees meer