Er zijn geen “oplossingen” – alleen compromissen. Het is jouw taak om de wisselwerking – of de combinatie daarvan – te kiezen die het beste bij jou past. Dat is van toepassing op de meeste gebieden van lokale SEO en marketing (en het leven), en het is ook van toepassing op jouw inspanningen om meer positieve reviews van klanten te krijgen op Google Maps (en andere lokale beoordelingssites).
Waarschijnlijk weet je dat er veel manieren zijn om mensen aan te moedigen je bedrijf online te beoordelen, maar weet je niet zeker welke manier het beste werkt. In dit artikel beschrijven we de voor- en nadelen van iedere manier meer reviews te krijgen:
Voordelen:
Nadelen
Geen (die wij kunnen bedenken). Vooral als je niet wilt dat je om beoordelingen vraagt, kan het meer gaan om een ”het testen van de wateren” -interactie. Als de klant niet gelukkig lijkt, of niet het type lijkt dat je misschien beoordeelt, vraag je die persoon niet om een beoordeling.
Voordelen
Nadelen
Voordelen
Nadelen
Voordelen
Nadelen
Voordelen
Nadelen
Voordelen:
Nadelen
Voordelen:
Nadelen
Voordelen:
Nadelen
Voordelen:
Nadelen:
Voordelen:
Nadelen:
Voordelen:
Nadelen:
Voordelen:
Nadelen:
Voordelen:
Nadelen:
Voordelen:
Nadelen:
Voordelen:
Nadelen:
Voordelen:
Nadelen:
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen op het gebied van online marketing voor lokale bedrijven.
Er zijn geen “oplossingen” – alleen compromissen. Het is jouw taak om de wisselwerking […]
Lees meerEr zijn geen “oplossingen” – alleen compromissen. Het is jouw taak om de wisselwerking […]
Lees meerEr zijn geen “oplossingen” – alleen compromissen. Het is jouw taak om de wisselwerking […]
Lees meer