Online is niet meer weg te denken. En vaak gelden er andere “spelregels” dan offline. Zo kan de naam van je bedrijf een grote rol spelen in je (lokale) vindbaarheid. Het kan dus zijn dat je een verandering van de naam van je bedrijf overweegt, naar een naam die lokaal beter rankt. Het plan is om een “keyword” + plaatsnaam in je naam op te nemen. Maar wat is nu verstandig.
Als bedrijfsnaam wil je waarschijnlijk je je primaire keyword (hét woord waarop je vindbaar wilt zijn), of je Google Mijn Bedrijf categorienaam gebruiken. De spelregels van Google Mijn Bedrijf zeggen feitelijk dat je de geregistreerde Kamer van Koophandel bedrijfsnaam moet hanteren. Om volgens deze spelregels te spelen, kun je jouw handelsnaam wijzigen, of je kunt een handelsnaam toevoegen. Dat laatste levert het meeste voordeel:
Het al dan niet wijzigen en/of toevoegen van je bedrijfsnaam heeft meerdere voor- en nadelen. Hieronder vind je ze op een rij.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen op het gebied van online marketing voor lokale bedrijven.
Online is niet meer weg te denken. En vaak gelden er andere “spelregels” dan […]
Lees meerOnline is niet meer weg te denken. En vaak gelden er andere “spelregels” dan […]
Lees meerOnline is niet meer weg te denken. En vaak gelden er andere “spelregels” dan […]
Lees meer