Meer inzicht in de vindbaarheid van je bedrijf met onze maandelijkse rapportage.
Automatisch verlengd, maandelijks opzegbaar
Jouw bedrijf meteen vindbaar voor je doelgroep door te adverteren in Google Maps.
Automatisch verlengd, na 4 maanden maandelijks opzegbaar
Jouw bedrijf voor één vast bedrag per maand beter vindbaar. Geen verrassingen!
Niet automatisch verlengd, na 12 maanden opzegbaar
Het beste van beide werelden! Verbeter je vindbaarheid én adverteer in Google Maps.
Niet automatisch verlengd, na 12 maanden opzegbaar
We starten met het optimaliseren van jouw Google Mijn Bedrijf vermelding. Denk hierbij o.a. aan het in- en aanvullen van de juiste gegevens en het toevoegen van een logo en diverse foto’s.
We controleren je bestaande bedrijfsvermelding op het internet. Indien gegevens onjuist zijn, passen we die uiteraard aan.
Citations zijn vermeldingen van je bedrijf in bedrijvengidsen. Hoe meer relevante vermeldingen, hoe beter je vindbaarheid.
Positieve reviews zorgen voor meer vertrouwen bij 73% van de consumenten. Daarnaast zorgen ze voor een betere vindbaarheid.
Zo’n 89% van de consumenten leest reacties van bedrijven op reviews. Wij reageren namens jou op reviews, waardoor je het vertrouwen van klanten kunt versterken. Ook vragen we mensen die geen comment bij hun review hebben geschreven die alsnog te schrijven. Dat zorgt al snel voor zo’n 18% meer reviews.
We publiceren Google Posts op jouw bedrijfsvermelding waardoor je actueel blijft, je online zichtbaarheid vergroot en je acties of evenementen extra onder de aandacht brengt.
Heb je het gevoel dat je vindbaarheid (nog) niet optimaal is? Of wil je juist een extra boost in (website)bezoekers en telefoontjes? Dan starten we met adverteren in Google. Zo staat jouw bedrijf meteen bovenaan in Google Maps en de Google Maps Pack.
Iedere maand zie je hoeveel mensen je bedrijf hebben gevonden, je website hebben bezocht of je hebben gebeld.
Vraag je klanten op een effictieve en efficiente manier om een review door middel van een persoonlijke review link.
Jouw website heeft ook invloed op de vindbaarheid van je bedrijfsvermelding. Daarom geven wij jou advies hoe je je website kunt aanpassen, zodat je lokale vindbaarheid nog verder verbetert.
Vragen? Opmerkingen? Of wil je gewoon even met ons sparren? Jouw vaste contactpesoon staat voor je klaar.
Dat verschilt per pakket:
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het verbeteren van je vindbaarheid vergt namelijk energie en tijd. Je bedrijf wordt dan in deze 12 maanden steeds beter vindbaar. We kunnen daarom geen (goede) resultaten garanderen in een kortere periode.
In ieder pakket dat je afneemt is een maandelijkse rapportage opgenomen. Hierin zie je hoevaak je bedrijf per maand is weergegeven in Google (en Google Maps), hoeveel mensen hebben doorgeklikt naar jouw website, hoevaak je wordt gebeld en hoevaak een routebeschrijving naar jouw bedrijf in Google Maps is gestart. Deze statistieken worden overzichtelijk over een periode van telkens 12 maanden weergegeven. Ook kun je zien wat de gemiddelde score van je bedrijf is obv reviews van klanten en zie je een gemiddelde score per maand, met het aantal reviews dat per maand zijn geschreven.
Bovenaan de rapportage worden telkens de statistieken van deze maand vergeleken met die van vorige maand en vorig jaar, zodat je in één oogopslag kunt zien of het goed of minder goed gaat.
Als je kiest voor het pakket “Ads Only” of “Vindbaar + Ads” wordt je bedrijf meteen vindbaar doordat we adverteren in Google. Het grote voordeel is dat jouw bedrijf bovenaan de lokale resultaten wordt weergegeven, waardoor je je doelgroep meteen kunt bereiken. De advertenties worden getoond in Google Maps en/of de Google Maps Pack in Google (het kaartje met de 3 rode “bolletjes”).
Het grote verschil tussen adverteren en het pakket “Beter vindbaar” (ook wel “organisch vindbaar” genoemd) is de snelheid waarmee je resultaat behaalt en de duur van het effect ervan. Door te adverteren ben je meteen lokaal vindbaar, stop je echter met adverteren, dan ben je niet meer vindbaar. Door in je “organische vindbaarheid” te investeren, blijf je vindbaar wanneer je geen klant meer bent, maar het duurt langer voordat je resultaat merkt.
Zie het als een oplossing voor korte termijn (adverteren, meteen resultaat) en een investering op de lange termijn (organisch vindbaar, langdurig, vaak blijvend effect).
Hieronder de voor- en nadelen:
Adverteren | Organisch vindbaar | |
Voordelen |
|
|
Nadelen |
|
|
Ja, je bent inderdaad 2x vindbaar wanneer voor dit pakket kiest. Je bedrijf verschijnt namelijk helemaal bovenaan in Google door te adverteren, daarnaast wordt je bedrijf beter vindbaar door de “organische vindbaarheid” te verbeteren. Door middel van deze combinatie ben je direct beter vindbaar door te adverteren, en investeer je in een steeds beter wordende organische vindbaarheid. Het beste van twee werelden dus.
Er is helaas geen eenduidig antwoord op deze vraag. Wij geven altijd advies op basis van jouw situatie. In de regel geldt wel, hoe meer concurrentie, hoe meer resultaat je haalt uit een groter pakket. Benieuwd welke Ads module bij jouw situatie past? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.